Informujemy, że używamy plików cookies w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z wszystkich funkcjonalności oraz tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Oznacza to, że każdy ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies.

Prosimy także o zapoznanie się z polityką prywatności, która zawiera wszystkie szczegółowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych.
Zamknięcie komunikatu i/lub dalsze korzystanie z serwisu oznaczać będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie polityką prywatności.

Dla naszego Partnera GC Energy poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika Administracyjnego

GC Energy działa w sektorze inwestycji przemysłowych w kraju i za granicą. Specjalizujemy się w montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki przemysłowej oraz instalacji elektrycznych. Braliśmy udział w budowach wielu elektrowni, w tym atomowej, budowach terminali LNG oraz wielu inwestycjach przemysłu petrochemicznego. Od kilku lat działamy również dla branży IT i automotive.

Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Połonińska 15

 

Otrzymasz od nas:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole
  • możliwość praktycznej nauki zawodu wymaganej na stanowisku specjalisty
  • ambitne wyzwania
  • stacjonarną pracę w nowoczesnym biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

Benefity:

  • szkolenia z zakresu prawa pracy i przepisów towarzyszących
  • prywatna opieka medyczna w ramach pakietu LuxMed
  • ubezpieczenie grupowe NNW od PZU
  • lekcje języka angielskiego
  • własne miejsce parkingowe

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie do podpisu dokumentów kadrowych na podstawie draftów opracowanych przez dział prawny i zatwierdzonych przez zarząd
  • wystawianie skierowań na badania lekarskie zgodnie z wytycznymi na podstawie draftów
  • weryfikacja zgodności orzeczenia lekarskiego z wystawionym wcześniej skierowaniem
  • wprowadzanie do systemu informatycznego danych i dokumentów pracowników
  • nadzorowanie obiegu dokumentacji
  • skanowanie i archiwizacja dokumentów zgodnie z wytycznymi
  • prowadzenie rejestru szkoleń, przygotowywanie do podpisu umów szkoleniowych, nadzorowanie zawarcia tych umów przez pracowników
  • opracowywanie draftów pism kierowanych do pracowników
  • tworzenie zestawień i raportów przygotowanie dokumentów (edycja, uzupełnianie danych, drukowanie, kompletowanie załączników)
  • inne kwestie administracyjne związane z bieżącą działalnością firmy

Wymagania:

  • rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny ze względu na dokumentację i pracowników zagranicznych),
  • troska o pozytywny wizerunek firmy jako pracodawcy,
  • komunikatywność, otwartość i zaangażowanie w powierzone obowiązki

Aplikuj





  1.  
  2.  

Skontaktuj się z nami

zadzwoń: +48 665 590 590

×